Pasjonatka biznesu, zarządzania i nowych technologii. Jeżeli chcesz o coś Cię zainteresowało, chcesz doprecyzować, masz pytania albo wątpliwości – zapraszam do kontaktu

info@welovebusiness.pl 

O mnie

Przełom do doskonałości

Nowe trendy w zarządzaniu

Z wykształcenia jestem prawnikiem, aktualnie aplikantką adwokacką drugiego roku. Moje prawne zainteresowania obejmują prawo cywilne, w tym procedurę, prawo umów najmu i handlowych a także nowych technologii i autorskie. Z wyróżnieniem obronilam pracę magisterską Dochodzenie roszczeń z tytułu naruszenia dóbr osobistych przez osoby prawne.

 

Planuję ukończyć aplikację adwokacką i uzyskać tytuł zawodowy adwokata. Myślę również o doktoracie.

Od ponad czeterech lat współpracuję z jedną z czołowych firm prawniczych. Swoją przygodę tutaj rozpoczynałam od stanowiska asystentki. W tym czasie nauczyłam się znacznie więcej niż przez wszystkie lata studiów. W szczególności tego, że ciężka praca daje efekty. Zaangażowanie może dawać nie tylko satysfakcję ale też sukces. Zdążyłam również dowiedzieć się, jak bardzo istotne jest wsparcie innych osób w dążeniu do ustalonego celu. Zobaczyłam, jak wiele może dać praca zespołowa. Znalazłam też mnóstwo inspiracji do dalszej pracy. Nauczyłam się również myślenia innowacyjnego oraz do perfekcji opanowałam zdolności organizacyjne.

W praktyce zobaczyłam, jak wielkie znaczenie mają miękkie aspekty zarządzania. Bardzo dużo na ten temat dotychczas przeczytałam. Były to zarówno ksiązki, czasopisma branżowe jak i artykuły w sieci. Musiałam poświęcić sporo czasu, by odnaleźć to, co mnie interesuje. Często materiały były dostępne wyłącznie po angielsku i wymagały tłumaczenia. Wymagające środowisko oczekiwało również wiedzy, której nie znalazłam w książkach. Przyszła z czasem. Z tych wszystkich powodów, postanowiłam stworzyć tego bloga. Mijesce, gdzie wszyscy związani z biznesem, początkujący jak i bardziej doświadczeni znajdą wskazówki, które mogliby wykorzystać w codziennej pracy.

a

Jak mogę Ci pomóc?

Moja recepta na sukces

Warto wnosić coś nowego. Nie ma znaczenia, gdzie pracujesz, czym się zajmujesz, Zawsze znajdzie się jakiś obszar, który umyka w organizacji. Przyczyny mogą być różne – od braku środków na inwestycje, po opór organizacyjny lub przezroczystość problemu dla osób zaangażowanych. Czasem własne doświadczenie może przysłaniać nowe rozwiązania. Warto na każdy problem spojrzeć świeżym okiem.

d