Pasjonatka biznesu, zarządzania i nowych technologii. Jeżeli chcesz o coś Cię zainteresowało, chcesz doprecyzować, masz pytania albo wątpliwości – zapraszam do kontaktu

info@welovebusiness.pl 

Blog

[INFOGRAFIKA] Jak rozwiązywać konflikty – 10 wskazówek dla managera

rozwiązywanie konfliktów

Konflikty powstają codziennie. Nie tylko między przyjaciółmi czy rodziną ale także w środowisku biznesowym.

Firmy rosną szybko. Wraz ze wzrostem liczby pracowników, o różnych perspektywach i poglądach ryzyko konfliktów rośnie. Konflikty mogą wpływać na efektywność firmy i doprowadzać do napięcia w środowisku pracy. W moim odczuciu, jedną z kluczowych umiejętności managera, jest umiejętność rozwiązywania sporów między członkami zespołu i proponowanie konstruktywnych rozwiązań. Tego typu sytuacje mogą wpływać negatywnie na całą organizację.

Nie da się uniknąć konfliktów w miejscu pracy ale można ich uniknąć poprzez prawidłową komunikację i umiejętności managera. Jedną zatem ze składowych udanego biznesu jest zrozumienie i świadomość problemów personalnych.

Najbardziej istotne jest słuchanie tego, co chcą przekazać inni, za tym idzie zrozumienie obaw i opinii pozostałych osób. Należy mieć też na względzie dłuższą perspektywę, jak konkretna sytuacja może wpływać na firmę w przyszłości. Każdy z tych elementów jest ważny w utrzymaniu stabilności organizacji.

rozwiązywanie konfliktów

Jeżeli chcesz wykorzystać infografikę na własny użytek, wyrażam na to zgodę. Wskaż proszę źródło wraz z linkiem do wpisu.

Nie ma jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!
Opublikuj komentarz